En blick tillbaka & en blick framåt

I år är det nionde året i rad som Scientologi-annonser visas under Super Bowl i USA! Även om grafiken och musiken, rytmen och belysningen liknar tidigare år, skiljer det sig i ett betydande avseende; De tidigare annonserna handlade främst om tidlösa budskap.

Detta år var istället tydligt kopplat till förra årets utmaningar. Annonsen gör en uppmaning till varje individs personliga, andliga kraft. Den ber tittarna att försöka göra mer; att utveckla sig mer!

”Be More” är annonsens titel.

Samtidigt med ovanstående meddelande, på Scientologys webbplats, lanseras ett nytt avsnitt med titeln ”20/21 EN BLICK TILLBAKA, EN BLICK FRAMÅT”.

Där ser vi Scientologi-volontärer dela ut cirka 7,5 miljoner utbildningshäften om hur man kan hålla människor friska runt om i världen mitt under denna mycket smittsamma epidemi. Dessutom använde våra volontärer i Sydafrika, England och Karibien avancerade tekniker för daglig desinfektion av regeringskontor, polisavdelningar och bussar, liksom kyrkor med många olika tillhörigheter, så att församlingsbor kunde känna sig trygga och säkra och för deras andliga hjälp.

Detta är bara några av de internationella svaren från Scientologi-kyrkan på en sådan kris, som kanske inträffar en gång i seklet.

Du kan besöka följande länkar för mer fullständig information:

http://www.scientology.se/20-21/#scientology-ad-be-more-scn-tv_2min
http://www.scientology.se/20-21/#vms-assist-nation
http://www.scientology.se/20-21/#global-stay-well-distribution
http://www.scientology.se/20-21/#prayers-answered-in-the-workshop-of-the-world

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Please reload

Vänta ...